dinsdag 1 november 2011

long time ago!!!

Het is lang geleden dat ik wat geschreven heb! Niet dat ons leven saai geworden is, en we niets meer beleven, maar vanwege het feit dat Weblog.beheer heel lang uit de lucht geweest is. Toen ze weer "in de lucht was", zag onze weblog er niet meer uit, was ik allerlei foto's kwijt enzv. Daarom maar besloten om voortaan verder te gaan met blogspot.com. Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het allemaal werkt, dus de layout is nog niet wat het moet zijn!!!

Het gaat goed met ons! We hebben wel wat zorg gehad over onze financiele situatie in Nl, maar ik kan jullie heel blij meedelen : Ons huis in Amersfoort is eindelijk na ruim 2 jaar VERKOCHT, dit geeft weer de nodige lucht!!!  Trouwens heel grappig, gisteren was hier iemand op visite, zij woont sinds twee weken met haar gezin in Bangladesh. Bleek dat haar broer de vorige bewoner van ons huis in Amersfoort was, hoe klein kan de wereld zijn!!!

We hebben de afgelopen twee weken bezoek gehad van mijn broer en schoonzus met de kids, en daar hebben we van genoten, heel bijzonder om je familie te kunnen laten zien waar en hoe je leeft.



De tijd vliegt, en over 6 weken hopen we weer even in Nl te zijn. Mijn ouders zijn dan 40 jaar getrouwd, we hopen dit te vieren in een Landal huisje in het Vennebos, leuk!!!

veel liefs Suzanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten