donderdag 3 november 2011

Appeltjes ruilen....


Ik heb zo in de loop der jaren mijn eigen winkeltjes gevonden. Voor het een ga ik naar de Dahli's, voor t ander naar de Dedar enzv, je kent het wel.


Gisteren had ik appeltjes gekocht bij de Dedar, toen ik thuiskwam ontdekte ik dat vd negen appels er 6 niet goed waren (had ik dat niet eerder kunnen zien....). Toen ik van de drie goede er eentje begon te schillen smaakte die ook echt niet lekker. Ik vandaag ad hulp gevraagd of ze ze terug wilde brengen. Toen ze thuis kwam checkte ik nog even voor de zekerheid of ze ze bij Dedar terug gebracht had........bleek dat ze ze bij de andere winkel had terug gebracht. Heeft daar gezegd dat de appels niet goed waren, en dat we nieuwe wilden. Zonder problemen kreeg ze nieuwe!! Gelukkig zijn de eigenaren van de winkels broers.....

Dit weekend is het weer zover het eid festival gaat beginnen, betekent dat er minstens 1 miljoen koeien in de stad zullen zijn. Deze koeien zullen vervolgens allemaal geslacht gaan worden komende zondag of maandag. Verder betekent het ook dat de prijzen enorm gestegen zijn, prijs verhogingen van 50 procent zijn heel normaal deze weken. De meeste buitenlanders "vluchten" tijdens de eid uit Bangladesh. Wij blijven gewoon lekker thuis, en gaan genieten van wat meer tijd samen als gezin, en tijd samen met vrienden, ook niet verkeerd.

jullie ook alvast fijn weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten