zondag 22 januari 2012

mooi

Ik ga twee keer in de week  op de fiets naar North End coffeeroasters. Ik help daar dan een handje mee, leuk om te doen, ontmoet veel interessante mensen!!

Zo ook vanmorgen, dacht de heenweg al oeps, als die trapper er maar niet afvalt. De terugweg begon ie echter steeds meer te wiebelen.

Gelukkig zijn er hier overal ad kant van de weg fietsenmakers. Ik dus even afgestapt bij meneer de fietsenmaker. Wat schertst mijn verbazing.........die man heeft maar 1 been.

Maar ondanks dat heeft hij een eigen business, en heeft niet de gemakkelijkste weg gekozen om te gaan bedelen bij de gulshan2 cirkel. Daar heb ik echt bewondering voor!

Moest ook gelijk weer even denken aan het lied " Tel je Zegeningen een voor een, tel ze alle en vergeet er GEEN.

Morgen nog even geld brengen..........dat had ik vandaag niet mee. Maar er stond een andere meneer bij, en die kon mij??!!! Dus vertrouwden ze erop dat het helemaal goed kwam.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten